Snurrig på jobbet.

Trött som ett jävla as. Började kl 7 idag så fick gå upp vid halv 6 för att duscha och fixa mig. När jag väl är på jobbet så skulle jag vara med på morgon rapporten, står där och lyssnar tills jag känner hur jag börjar på illa och allt blir svart. Tänker ba, fan nu svimmar jag. Det var ungefär 9st som satt i soffan och jag bara känner hur jag börjar kallsvettas så jag bara går ut från rummet in på toan och ramlar ner på golvet och sitter där och försöker få luft. Hur hemskt som helst! Sen när det känns lite bättre kommer jag upp på min avdelning och hon fråga om jag var trött och så sa jag att jag mådde illa, så fick sitta i soffan och halv sova till kl halv 9. hehe, jobbet är väl rätt gött när man inte kan göra så mkt än att sitta där typ hela dagen. Men i morgon bara för det är kronprinsessans födelsedag ska jag baka lite fika till dom gamla som vi ska ha till fikat. Ne nu blir det film och försöka sova, har sovit sen jag kom hem typ så får se om jag somnar snart igen.
PUSS!
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0