What goes around comes back around

Hej! Dagen har spenderats i stan med Shero. Vi har typ inte gjort något alls, men kul var det att träffa den plutten ingen! Duktig som jag är skulle jag gå in till stan och trodde att det skulle vara bra väder för det var så sjukt varmt ute, men när jag kommer halvvägs tror ni inte det börjar ösregna... så var bara att ta jackan på huvudet och fortsätta, fyfan säger jag bara! Gaaaaah. Nu är jag hemma och ligger ihopkurad under täcket och väntar på att filmen "How do you know" ska bli klar, så ska springa ner och fixa kaffe och sen ska jag bara mysa ner mig.
Har ni föresten hört Beyoncés låt "Best thing I never had"? Isf här har ni den. Älskar verkligen hennes röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0