Drink it up

GAAAAAAAH, så jävla fest sugen. Vill bara dra ut och festa, dricka och ha det gött med sköna lirare! haha, ne men ni fattar! Har vart hemma för mkt nu och känner att jag inte klarar det mer, behöver komma ut! Får se om jag och Alicia drar på någon fest om vi har någon som kan köra annars blir jag ledsen.. haha. Idag har jag annars inte gjort så mkt legat i sängen och kollat alla avsnitt på Store broder. Haha, galet föööölk det där, men man blir beroende av att kolla på det! Aja, förutom det så saknar jag Robin! Känns jätte jobbigt att vara utan honom.. Älskar verkligen denna galna pöjken! Även om vi har våra jävla bråk och jag bara vill döda någon då så finns det ingen som jag mår så sjukt bra med.
Ne nu ska jag kolla hur kvällen sluta. Antingen en GLAD Natalie eller en SUR Natalie som sitter hemma och tar sig ett glas vin...
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0