Mars

I lördags så kom älsklingen så har haft fullt upp med att mys med han så har inte orkat skriva. Vi har inte gjort så mkt mer än att mysamysamysamysamysa. Sen har vi vart i Skövde och kollat praktikplats till mig. Gick väl sådär men fick iaf en plats på dinsko v.17. Så nu är det bara försöka fixa v.16 också! Annars har det inte hänt så mkt. Juste har fått en ONEPIECE!! Har man en underbar kille eller? Älskar dig! Sen har jag fått en snygg ring och värmeskydd av Alicia! Något som jag verkligen uppskattar och behöver. Sen på lördag får jag se vad jag får av släkten osv.
Nu har min sjukling åkt hem, stackarn åkte på maginfluensa och låg i min säng och var helt död så har fått passa honom så gott jag kunde. Får bara hoppas att inte jag åker på något nu för det har jag inte tid med...
PUSS!
Lite mörkare än på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0