- Feel the speed, feel the rush

Söndag = pluggdag! (suck) har nyss skickat in en inlämning så känner mig lite duktig + att jag har kollat lite hjälp på matte uppgifter. I fredags så åkte jag och Rebecka hem till Lisa för att grilla och fira henne + hennes vänner, kulkul! På lördagen var det att gå upp tidigt för att dra till Skövde. Såklart går inte buss jäveln som jag och Rebecka skulle ta vid 9 så fick vänta två timmar till... Efter det kom vi iväg och jag kom till Skövde vid halv 4. Där möte jag upp Robin. Tog en fika och pratadesen köpte vi biljetterna till Fast and furious 5, grymt bra film! Ja och idag är det bara pluuuugg!
- Det kändes som dom bra tiderna, du&jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0