Sunshine

Tjiiingellling! Haft Np i Engelska idag och det gick väl... skit! Aja, vad ska man göra? Efter det skyndade jag mig till tåget som en jude för att hinna med det (kom med 4 min till godo, slå det ni) Kom hem vid 1 drog hem tog på mig skönare kläder och drog ner till stan med Allan och käka glass i det finfina vädret! Efter det kom Emelie hem då gick vi och åt sen så följde vi med Thérése ut och gick med Casper sötnosen som bara ville gå själv. Nu är jag hemma i lägenheten efter en heldag ute och ändå fick jag ingen JÄVLA färg! :@ Nu blir det sängen och kolla på någon film för att få bort massa tankar och önska att man vaknar då allt var perfekt!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0