Fake smile.

Nu var fösta matte provet i np klart. Får bara hoppas att jag klarade dom uppgifterna jag var tvungen att klara för att få bort mina ig:n. Sluta 10 men var hemma drygt halv två (hatar västtrafik) Kan inte säga att mitt humör är det bästa idag och jag vet inte varför, känner bara att jag inte orkar med folk just nu. Inte för att någon har gjort något, utan är bara trött på allt! Blir att slänga sig i sängen och kolla några älskade avsnitt av The vampire Diaries, något jag rekommenderar er att kolla på!
Puss fuckers!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna en supersöt valfri klocka! Du får jättegärna vara med och tävla :)

du hittar länken till tävlingsinlägget här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-klocka.html#comment



2011-05-19 @ 17:31:52
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0