Sweet Dreams

Går dagen var upp och ner! Åkte runt med Johannes, Alicia och Linda till lite olika ställen, hände väl inte så mkt men full som ett as blev jag... Skulle på efter fest hos några Alicia kände och såklart går vi in bakvägen på en kinarestaurang med det fatta inte vi så jag går på toa och då hör man någon börjar skrika så kommer ut och då står en risplockare och skriker att vi inte får vara där... Tack för toa besöket iaf (A) Sen hitta vi rätt! Jag som fof mår piss sitter halv däckad i soffan tills vi beger oss hem till fkp. Vaknade i morses och tror huvudet ska sprängas, men det var bara att bita ihop för jag och Linda skulle in till stan för att vara barnvakt till Casper. Gick hur bra som helst, var ute och gick och hade det gött i solen osv. Nu har man äntligen kommit hem och är hur död som helst så är bara att slänga sig i sängen och ligga och lyssna på ösregnet och hoppas det blir åska, mys på det!
Godnatt!
Vart fan håller jag handen? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0