when it was good

Hade Np idag som jag hoppas gick bra. Bara jag får ett G så blir jag nöjd. Sen hade jag första hantverkslektionen på ungefär 5 veckor (y) Blev att prata med Eva om att byta skola, för orkar inte stressen längre. Behöver komma hem och börja om allt igen. Om jag bara inte hade haft den pressen på mig sista terminen i 9:an skulle jag inte vart sönder körd. Men det blir oftast så för alla som börjar 1:an man har tappat orken efter att man har stressat upp sig i 9:an med alla slutbetyg. Så är det iaf för mig, jag orkar inte plugga längre och det hjälper inte att pendla heller. Men vafan, jag får skylla mig själv. Kunde räknat ut detta själv om jag hade vart smart.
Ne men nu får jag hoppas att jag hinner få godkänt i alla ämnen och har lite tur så Skövde eller Jönköping tar in mig i 2:an. Tråkigaste kommer vara att inte få gå i samma klass som Rebecka och Lisa, ni är så otroligt underbara! Fan, vad jag tycker om er. Kommer sakna er hur mkt som helst :( Men hoppas vi kan ses ändå, så lätt slipper ni inte mig! :$
PUSS!
HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kommer sakna dig med din llla rumpa :( Du kommer inte undan oss så lätt heller inte! :D <3

2011-05-05 @ 08:54:42
URL: http://darell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0