word up!

Hej mina fina läsare!
Sista dagen på lovet blir att åka till Uddevalla och få in mina saker i lägenheten. På lovet har jag chillat, festat, vart barnvakt, filmkvällar med Linda osv, ätit på restaurang med mina goda vänner, vart i Göteborg och haft myskväll med god mat, degat i soffan och ätit massa godis. Nu börjar jag bli sjuk också pricken över i... Ont i halen och huvudvärk, toppen! Ne, men mitt lov har vart riktigt bra, inte tänkt på skolan alls.. men nu börjar allvaret igen och jag måste ta tag i det på riktigt nu!
Vad har ni gjort på erat höstlov? :)




Kommentarer
Postat av: AL

Hoppas helgen varit bra!

Vill du vara med och tävla om en VAIO laptop? Läs mer på min blogg!

2011-11-07 @ 02:16:49
URL: http://stockholmtomarbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0