Live it, love it, fuck it

Känns skönt att komma till skolan och prata ut med mina godingar. Inte bara jag som tycker som jag gör i detta fall. Men orkar inte lägga energi på detta mer, finns bättre saker att fokusera på. Ni får tycka att jag är barnslig, töntig eller vafan som helst. Men sätt er i min situation och se det får min synvinkel. Men ensak är klart, jag tänker inte gå bakom ryggen och ljuga för någon. Om någon frågar vad det är kommer jag vara helt ärlig...over and out!

Idag var det som en vanlig dag om man heter Natalie Arvidsson! Tågen krånglar och jag kommer hem 3 timmar senare än vad jag skulle, suck! Käka tacopaj när jag kom hem och nu är jag helt sluuuut. Blir att fixa mat till imorgon och sen krypa ner i soffan och kolla film innan jag ska sova. 
PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0