How to love - Lil Wayne

Nu var det länge sen jag skrev så tänkte att jag kunde skriva lite nu när jag äntligen sitter vid ett dator (min är fof på lagning..) Har åkt på en förkylning som inte vill försvinna så knarkar i mig massa tabletter, nässpray och halstabletter men det verkar inte fungera. Annars är väl allt helt okej, försöker hänga med i skolan och hitta en lägenhet men det går ju väldigt bra.. eller inte. Juste har färgat håret brunt också, vet inte om jag ångrar det eller inte men finns inte så mkt att göra nu. Men jag är inte onöjd iaf! Ne nu ska jag fortsätta med att plugga så jag blir klar någongång! Ha det gött!
PUSS


här får ni en bild på håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0