Fuck Valentine's Day

Fixat hår och fått hårinpackning på hantverken idag. Även om jag har haft huvudvärk hela dagen så fick jag försöka orka med den sista lektionen. Men det var skönt att få hårinpackning som mitt hår verkligen behövde.
Nu ska jag försöka städa lite i lägenheten mendan Ida är i skolan. Juste det är Alla hjärtans dag idag.. en helt vanlig dag enligt mig. Bara ett sätt att få mer tid att umgås med någon man tycker om och göra det till något "speciellt". Visst det är gulligt, mysigt osv osv. Men det är inte så att man kan göra det vilken dag som helst? öhm, jo det kan man. ;)
Nu är jag inte emot alla hjärtans dag pga att jag inte har pojkvän utan ser inte själva poängen i det, när man kan ha mys med pojk/flickvänne vilken dag som helst. Sen förväntar man sig så sjukt mkt utav varandra och blir besvikna om man inte får det man trodde/ville..
Aja, jag och Ida ska ta det lugnt och käka godis och kolla på film som vilken dag som helst! ;)
Bjud på er själva, ge inte upp, lev mer och ta chanser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0