mom, i love you!

Guuuud vad skönt det var att prata ut med mamma. Allt bekymer och saker man ligger och tänker på, att få berätta hur man mår helt enkelt. Jag har mått dåligt ett bra tag nu och inte vetat hur/vågat  berätta det för henne, så hon skulle förstå. Men hon förstod mer än vad jag trodde och berättade även om hur hon mådde. Det känns så mkt bättre nu även om jag fof mår dålig så vet jag att hon finns och vill hjälpa mig. Fan vad jag älskar henne! Hon sa saker som jag behövde få höra som jag visste att jag måste göra. Ska verkligen fixa detta nu, ta tag i livet igen.. ta ett steg i taget och fixa detta nu. Inte tänka så mkt på andra utan fokusera på mig själv, att må bra igen.
På lovet har vi sagt att vi ska slappa kolla film, gå ut och gå och bara ha massa mamma och dotter tid något man behöver mkt av ibland. Fan vad skönt det ska bli med lov nu!
Klockan är halv 3 och jag ska gå upp om 2,5 timme... blir nog att sova på bussen ist. Trött men ändå inte så kommer bara bli värre om jag somnar nu känner jag. Sååå Godmorgon på er!
Stor kärlek till dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0