-tatueringar-

Sitter och kollar inspiration på Tatueringar. Fyller snart 18 och har länge velat ha en. Men vill ha något som betyder och som jag kan leva med och inte ångrar mig efter ett år eller två. Men nu tror ja att jag har kommit på vad jag ska göra men den får ni se när det är gjort. För har inte sett någon som haft exakt en sån så än. Behöver bara hitta ett bra Tattoo studio för vill att den ska bli bra och få idéer att göra den bättre om så måste. Många som har tatuerat sig säger att det blir en drog och att man bara vill ha fler så får väl se om jag kommer bli en galning med massor av tatueringar sen ;) haha
Lite bilder på tattoos som är sjukt snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0